2017 m. balandžio 5 d., trečiadienis

Pavasarinis tvenkinių įžuvinimas

Ankstyvą šeštadienio rytą, apsikarstę  bačkomis, kibirais ir maišais išvykome į Lietuvos paribį - Kintus. Oras puikus, vaizdai pro langus dar puikesni, nelabai puikus tik  siauras ir gana vingiuotas kelias iki Kintų.
Svarbiausias tikslas papildyti senojo tvenkinio gyventojų gretas ir parsigabenti naujų gyventojų naujam mūsų tvenkiniui. Eilių, kaip kituose žuvininkystės ūkiuose, nėra, tad viskas vyksta gana operatyviai. Iš anskto buvome susidarę pirkinių sąrašą ir ilgai netrukę apsiprękinome. Viso naujus namus rato 25 vnt. dvimečiai amūrai, ir apie 140 vnt. vienmečių ir dvimečių karpių. Amūrai gražūs, tačiau karpiukų kokybė itin nedžiugino. Dvimečiai gana maži, vos kelių šimtų gramų, kai auginti geromis sąlygomis gali būti ir 0,5 kg. dalis stipriai apsidaužę, tad prieš talpinant naujus gyventojus į laikinas transportavimo talpas, teko keliasdešimt jų paliuosuoti ir grąžinti atgal pardavėjams. Papildomai norėjome įsileisti ir upėtakių, tačiau pastarieji buvo itin dideli ir pardavėjai nepatarė jų tokių oru vežti, dėl galimo kritimo.
Pardavėjams rašau 7-tą, dėl žuvų kokybės ir nesugebėjimo klientui už jo mokamus pinigus supakuoti žuvies su deguonimi į spec. maišus, o be jų transportavimas apsunksta.
Ir pagaliau laukė smagiausia dalis - paskirstyti žuvims gyvenamus plotus. Vienos gavo visiškai naują, gilų namą, mažesnioji dalis turėjo tenkintis senaisiais, didesniai kambariokais senajame tvenkinyje.
Tad artimiausiu metu trauksime meškeres, kursime kepsininę ir lauksime sveikos ir skanios žuvytės :)

1. Kaip čia šiais laikais dar būna kad nepakuoja į maišus su deguonimi?

O šiaip smagus dalykas savo tvekinių įžuvinimas :) aš dar laukiu kada tai galėsiu padaryti... :) dabar kol kas per daug rizikos kai negyveni šalia prūdo/tvenkinio - dvikojai parazitai labai greitai gali apkartinti įžuvinimo džiaugsmo (tikiuosi praeitais metais leisti lynai dar gyvena, reikės šią vasarą kažkaip patikrinti:)

2. Dėja, bet ir šiais laikais dalis pardavėjų ne viską suteikia klientui :) itariu, konkurencija maža, iš kitos pusės įsigyjau talpas, kurios pravers ir ateityje transportuojant žuvis :)
    Jei šalia negyvenat tai sprendimas paprastas arba neleisti žuvų, arba kabinti kamerą ir per tel. matyti viską kas vyksta prie Jūsų vandens telkinio. Kitaip apssaugoti nuo murzių gana sudėtingas dalykas, nors pas mus užsukę tik kelis kartu tebuvo.

3. Tai pasirinkau tą variantą kur neleisiu kol kas žuvų. O tie įleisti lynai galbūt bent dalis jų išliks pasislėpę iki kol aš pradėsiu ten gyventi :)

1. Lynai labai lėtai auga, tad jei leidote mažus, gal jie ir nedomins murzių, o dideli lynai, bent pas mus tvenkinyje retas laimikis, gana protingi jie kiek pastebėjome :) nors juodos duonos tikrai neatsisako, jei į vėžiams skirtą bučių įdedame :)